Zamene

Poštovani kupac,
dobili ste pošiljku od nas i neodgovara Vam veličina, ne odgovara Vam proizvod?
Ako proizvod reklamirate, mora da bude čist, higijenski i propisno upakovan sa etiketama na
njemu.

Pošiljke za reklamacije šaljite isključivo uslugom Royal Expres a za ostale službe ne odgovaramo!

Uputstvo:

  1. Pozovite Royal kurirsku službu (011/ 7 100 100).
  2. Pošiljku prijaviti da nije teža od 2kg. Uz robu priložite papirić i napišite za koji model  menjate.
  3. Pošiljku poslati na Adresu
    1. Pazz
    2. Save Kovačevića 100
    3. 36300 Novi Pazar
    4. 0643050260
  4. Troškove poštarine snosi pošiljalac.

Napomena:

Rok za zamenu je 10 radnih dana od tenutka prispeća pošiljke.

Comments are closed.